Home

Ping 11ms

Le ping est plus important que le débi

1. Heu, ping catastrophique à 50ms.. Il ne faut pas avoir connu d'ADSL en 1999 alors où la norme était à 120/130 ms. Surtout que ça n'a rien de catastrophique 50ms, même pour jouer
  2. Qu'est-ce que le ping : le ping est la méthode de mesure du temps le plus court nécessaire pour envoyer et recevoir une petite quantité de données. Ping est donné en ms (1000 millisecondes = 1 seconde). Les valeurs courantes pour les connexions optiques et par câble vont jusqu'a 20 ms. Pour les connexions sans fil (2,4 GHz, 5 GHz,.) jusqu'a 30 ms. La connexion mobile est plus mauvaise avec plus de 100 ms
  3. Windows 8 - Local Router ping of 11ms via. Lan Cable. I have purchased Windows 8 yesterday and installed on a blank HDD. (I have Windows 7 on another HDD) Windows 8 works fine but I've noticed my Ping times are worse than Windows 7. Pinging my Router (192.168.1.1) I get a shocking ping time between 11ms / 15ms. This is via. a 1 Meter Lan cable to the Router. Windows 7 on the same machine gets.
  4. 11ms ping is great. That's 1/90th of a second for a signal to go from your computer to the host and back
  5. et voici aussi en moyenne ma connexion sans fil (j'ai un ping de 11ms en descendant j'ai 95 Mbps et ascendant j'ai 5,40 Mbps) Afficher la suite . Répondre . A voir également: Problème de latence; Latence clavier.

Tester le ping et la stabilité de votre connexion internet en ligne et gratuitement, parce que ping Can Be Useful ; Un test ping permet de mesurer le débit descendant, le débit montant, le ping et la gigue d'une connexion internet. Le ping est le temps de latence ou temps de réactivit é entre le moment où l'information est envoyée et où elle arrive. Une connexion de qualité doit avoir des débits élevés, un ping très faible et une gigue faible également. Si vos débits ou votre ping est trop.

Using ping to check the status of a server is very handy when trying to solve a network problem. Networks are typically made up of a lot of different servers. If one of them goes down or is acting slow, it can prevent you from connecting to the server you want to access. Even worse, there will be very little feedback on which server, exactly, is the one causing the issues! By pinging from your. Download and Upload is slightly less also. Downstream was 79000. Any Ideas Download: https://clink.fun/fnSLXXK2 HOW TO USE: 1 - Download file, drop it on your desktop and run 2- Open the file 3 - Wait and Enjoy! Play c.. j'ai l'adsl modem ethernet ECI et j'ai des pings sur les sites français à 30/40 ms. y a 3 jours j'ai fait un LAN chez un pote qui a l'adsl et j'ai emmené mon pc chez lui. il a un modem USB ECI et il avait des ping de 20 ms ! deja c des perfs de ouf avec l'adsl mais le + bizarre c'est que j'ai senti une difference en navigatio «Ping» (acronyme de Packet INternet Groper) est sans nul doute l'un des outils d'administration de réseau le plus connu. Il s'agit pourtant de l'un des outils les plus simples puisqu'il permet.

11ms ping: Hitreg non-existent | ~30ms ping: Hitreg almost acceptable. esturias_88. 135 posts Member, Battlefield, Battlefield 1, Battlefield V Member. March 1, 2019 10:52PM edited March 2019. Yeah. I don't get it. My internet is sometimes a bit unstable, giving be packet loss and alike, so I'll always have a few laggy moments, but that's ok and never was a problem in previous BF games. But. PING introduces G410 LST driver; lower spin, higher MOI. mai 20, 2019. PING signs Viktor Hovland, former world #1 amateur. juin 19, 2019. PING signs Jennifer Kupcho, former world #1 amateur. mai 29, 2019. Tous Médias et Evènements MOMENTS PING DANS L'HISTOIRE 1959. Chez lui un soir, Karsten Solheim a essayé son premier prototype de putter et celui-ci faisait un bruit très singulier lorsqu. il y a un certain temps que je commences à ramer assez bien quand je joue aux jeux vidéo (comme Black ops Cold War, Warzone, Apex,...), j'ai une assez bonne connexion en général (j'ai un ping de 11ms en descendant j'ai 95 Mbps et ascendant j'ai 5,40 Mbps). Je serais intéressé si quelqu'un qui s'y connait un peu mieux que moi peut m'aider à savoir quelles composants changer sur mon pc. j'ai des réduction de débit encore fréquente et un ping aleatoire trop élevé je sais très bien que aucun FAI ne peut garantir les ping des clients mais la c'est un peu trop haut a mon gout. C:\Users\Christophe>ping -t -a 8.8.8.8. Envoi d'une requête 'ping' sur google-public-dns-a.google.com [8.8.8.8] avec 32 octets de données

PING introduces G710 distance iron with Arccos Caddie Smart Grips. Jan 20, 2020. PING introduces Heppler putters. Jan 20, 2020. PING signs Tania Tare, influencer, trick-shot artist. Sep 30, 2019. PING introduces Glide 3.0 wedges. Jul 15, 2019. PING introduces next generation of custom-fit women's equipment. Jul 01, 2019 . PING signs Viktor Hovland, former world #1 amateur. Jun 19, 2019. PING. Can an opponent affect the Ping in a game? I was 3-1 up at half time and game had been pinging at 11ms throughout the first half. We start the second and ping is 200+. There's consistent packet loss as the monitor remains on red and I can't move my players or pass at all. Needless to say I lose 6-3 after being comfortable

nPerf m'indique bien un ping de 11ms en IPv4. Je suis finalement repassé en IPv4, comme trop de ralentissement en IPv6 avec Windows 7 64Bits. Signaler au modérateur IP archivée buddy. Expert; Client Bbox fibre FTTH; Messages: 12 096; Alpes Maritimes (06) Tester sa connectivité IPv4 / IPv6 « Réponse #81 le: 11 juillet 2017 à 22:20:37 » Citation de: Virginie-chan le 11 juillet 2017 à 14. Mesure effectuée à cet instant ping 11ms dl 50mbit Montant 33 mbit. ce matin pig 13 ms dl 101mbit Montant 115 mbit. Au plus bas 30 / 17,4 avec ping à 11ms à 16 heures hier. Au repeteur j'ai les mêmes variations il n'est donc pas mal placé ( il fait le job) Je n'ai pas fait de nouveau test en etherne i've changed my dongle to a slower speed G band card funnily enough it gave me the average download speed of the house (9.52mps) but a higher Ping, which worried me slightly. now i get 21 ms rather than 13ms. but is 21 still okay? i don't game or anything but it's still an issue to me if it's ba Bonjour. Depuis plusieurs semaines jai un ping vachement élevé à CS:GO (environ 200, alors que jétais dans les alentours de 30 à la base). Il ny a aucune variation et reste élevé. Quelquun peut maider ? (Ccleaner fait, avast etc..) Je télécharge aux alentours de 400ko/s. jai 3.5 méga. Niveau PC j..

Statistiques Ping pour 173.194.44.191: Paquets : envoyés = 4, reçus = 4, perdus = 0 (perte 0%), Durée approximative des boucles en millisecondes : Minimum = 9ms, Maximum = 13ms, Moyenne = 11ms . C:\Users\Y>ping audi.fr . Envoi d'une requête 'ping' sur audi.fr [195.68.9.66] avec 32 octets de données Ping 11ms Vitesse : 350mbps down 20mbps up. Ping de 8.8.8.8 OK 13ms. Ping du MODEM 192.168.100.1 OK 1ms --> Toujours impossible de s'y connecter (mais bon a priori je m'en fou vu qu'il est en bridge et que je ne dois plus rien configurer, juste je ne comprends pas) This is a tutorial to show you how to connect to Blynk using an ESP8266 - 01 as an Arduino Uno wifi shield. This tutorial is very detailed to help out those who are very new to this stuff

Question. What's a 'normal' latency (or good range) that I can expect to see? Solution. The out-of-the box legend (the green / yellow / red at the upper right corner) in PingPlotter and MultiPing frames a basic reference to what a good or bad latency might be, although it's not specific for connection type or distance to target.. Ping 11Ms Descendant 19,55 Mbps Ascendant 14,65 Bps voilà, j'ignore si c'est bon Michel omega.067 , 22 Novembre 2020 #36. omega.067 69 ans, Hainaut j'ai re-testé 1 pc à 10h15 ping 9ms, Desc 23,70 Mbps, Asce 14,56 Mbps 2 pc à 10h50 ping 11, Desc 31,15 Mbps, Asce 14,53 Mbps le pc2 lisait une vidéo sur youchose je re-testerai à d'autres heures et d'autres jours, pour avoir une idée Michel. If the ping is around 1000ms or higher, it's definitely going to result in players suddenly appearing or disappearing and overall gameplay running incredibly slow. Additionally, games where timing is crucial, like FPS and racing games, suffer a greatly diminished experience with high latency. In short, time lags from high latency make gaming far less enjoyable. How to Achieve Low Latency. J'ai en parallèle effectué un speedtest en wifi 5GHz sur mon smartphone et si le ping était correct (11ms au lieu de 8) la gigue avait fortement augmenté (de 0-1ms à 35-40ms) expliquant ainsi mes lags en jeu. Dès la fin du téléchargement de la mise à jour retour à la normale à nouveau. Je précise que je suis en 1G/60M I have a Macbok Pro 13' with Retina Display and a relatively (2 year) old Belkin router, as well as XFINITY internet. I was just wondering if these speeds are considered good? Because my computer seems to load a little bit on the slow side. Thanks

Video: Ping test - www.testdebit.f

Speedtest.net: Ping: 11ms Download: 30.21Mbps Upload: 5.98Mbps ISP Speedtest: Ping: 13ms Download: 29.37Mbps Upload: 5.99Mbps Any help would be appreciated, thanks. with me it says that my ping is always higher then 40, but ingame its always around 20, so it could be a false message.. Not a false message with me. It gives me 40 or higher and at the best 30 but i'm used to 5 ping. I would like. If your lowest base ping to a server near you is, say 50ms, then you are unlikely to ever get lower than 50ms in the game. My base ping is around 10ms and the lowest in-game ping I get (as reported by my DumaOS router) is 11ms. But the Modern Warfare net-code/lag-compensation is a bit broken at the moment in my opinion. Lots of players are. Global Ping Statistics → New York. Show ping to all cities, including distance and percentage of speed of light in a fiber optic cable (200,000km/s PingPlotter freeware is also a nifty tool that does min/max/avg ping with tracert showing packet loss at each router hop, and has nifty graphs. All you need to do is plug in the FFXIV IP (199.91.189.25 from above) and enjoy. A while back I let it run each night at different times. I'm with Time Warner and the last hop out of their network space.

In preparing for my upcoming tutorial which is a beginner's guide to installing Node.js on a Raspberry Pi 2, I ran into an issue. After getting the RasPi is up and running on the network, I was not able to ping its hostname (raspberrypi, by default) from another machine and find it so I could connect to it through Putty, xrdp, VNC, etc. After all, I wanted to be able to run headless and. Online Ping, Traceroute, DNS lookup, WHOIS, Port check, Reverse lookup, Proxy checker, Bandwidth meter, Network calculator, Network mask calculator, Country by IP, Unit converter Your IP is 157.55.39.121: Online service Ping Ping - Shows how long it takes for packets to reach host IP address or host name: Enter code: Other functions: Ping | Traceroute | DNS lookup | WHOIS | Port check. Hi, just resently i found out two of my laptops are having connection issues. They can ping any computer on the network and remote to any computers on the network. But no other computer can ping. Some of the top kids are getting 0 Ping in game and have their own internet boxes next to their PC setups. I just wondered how they are achieving this? Many are close to London but not sure that is the end of the story. Kinda reminds me of being back in the late 90s desperate to get that ISDN2 for what ever was the new trend was back then. So my research suggests the best chance of getting the.

Ping Bytes Sent = Ping Packet Size + Ping Header Packet Size (28 bytes) Ping Example 10. Timeout -w. Ping -w option specifies the deadline to terminate the ping output. This specifies the total number of seconds the ping command should send packets to the remote host. The following example will ping for 5 seconds. i.e ping command will exit after 5 seconds irrespective of how many packets are. Latency. There are two normal factors that significantly influence the latency of a consumer device (like a cable modem, dsl modem or dial-up modem). The latency of the connecting device. For a cable modem, this can normally be between 5 and 40 ms. For a DSL modem this is normally 10 to 70ms It says my ping is 11ms consistent. Why am I having issues with ping in game? Any and all help is very much appreciated! 0. Comments. Dean.3056 Member October 12, 2020. All that fancy stuff isn't that much related. Ping is mostly heavy on your location. For example I live in an area with a monster PC and my ping will stay 70-100 because that is the time that it takes for data transfer between.

Windows 8 - Local Router ping of 11ms via

OK. Try doing it from computer to computer over the switches. You'll probably end up with sub 1 ms ping times. Bigger Cisco switches tend to have higher ping response times when you are pinging from them or to them as they really are optimized to passing traffic. If the computer to computer across the switches is slow, that is something to. My downstream pwr was +12, which according to what I've read is too high. Everything else was fine. I added a splitter, which dropped my pwr down to +7.5-ish. Now my ping reads a more believable 27ms in speedtest to the same server. Still have a orange upstream light though. Anyways, just figured I'd give some input

I have 11 ms ping. Is that good for battlefield 4 PS3? The ..

Ping in computers actually refers to the signal sent out across the network to another computer, and this other computer then sends its own signal back, which is another ping. The measurement of. Ping: 11ms Download: 299.74Mbps Upload: 3.38Mbps . Reactions: KopiteZA. Dretastic06 Senior Member. Joined Oct 9, 2015 Messages 638. Oct 7, 2019 #10 Flare said: My broadba And Mybroadband speedtest.

can anyone beat 11ms ping time on speedtest

Problème de latence - Comment Ça March

Request timed out. - posted in Networking: I had some issues whilst online playing, and Im looking into different directions for issues. One of them is a simple PING to whatever server that is. Global Ping Statistics → Frankfurt. Show ping to all cities, including distance and percentage of speed of light in a fiber optic cable (200,000km/s I found these 3 entries and am wondering why when I right click, the 'Open file location' and 'Properties' are greyed out. Hoping someone can help me find out what these are win10 version 2004 Thanks Richar J'ai testé une adresse depuis ma connexion qui m'a donné une fois un ping de 11ms, mais les ping ne réponden pas beaucoup... Tu peux tester la passerelle d'un switch sur mon NRO de rattachement PES75 : 78.255.26.1 pour vérifier si c'est équivalent. Que donnent des tests avec les serveurs indiqués ? Kitsune29 (Auteur du topic) Hobbit de L'Univers Inscrit le: 09 Avr 2020 Messages: 3 . 3. Statistiques Ping pour 193.70.18.144: Paquets : envoyés = 4, reçus = 4, perdus = 0 (perte 0%), Durée approximative des boucles en millisecondes : Minimum = 11ms, Maximum = 13ms, Moyenne = 12ms . Cordialement. Si ma réponse vous a aidée, n'hésitez pas à cliquer sur merci. le ‎04-02-2019 21:34. 1 Like Répondre. Voir directement la réponse . Options. Marquer comme nouveau; Ajouter aux.

Ping: 11ms Download: 203.28 Mbps Upload: 20.33 Mbps I know that. It's speed test. Just funny that it's not written the way you've shown. Don't take any of my posts seriously. LTT Fan Fiction: PC game list: Link to post Share on other sites. CommanderAlex; Member. 36 ping Minimum = 2ms, Maximum = 11ms, Moyenne = 3ms C'est pas dégueux. C'est le même ping que quand je fais des speedtest : Edit : Dsl j'ai mal lu :/ Je répond à nouveau et je vais me COUCHER. Sending a ping to a host entails sending an ICMP packet to the target and waiting for a response. A ping also provides a measure of the round-trip time between a client and host. Pinging is also a handy utility to check the DNS resolution of a domain name you may have configured using Cloud DNS. Obtain the domain name or virtual machine IP address Locate the domain name. To locate a domain.

Home Network Setup :: General Broadband Chatter :: think【口コミ独自調査!】スマブラSPプレイヤーにネット回線・回線速度・Ping・満足度を聞いた結果 - 光回線なび 別館

Ping, outil pour tester la stabilité de votre connexio

Everytime I run a game I have high latency/ping. I have tried many solutions since this was a common problem with the wireless adapter. I Reply from 151.101.128.81: bytes=32 time=11ms TTL=60 Reply from 151.101.128.81: bytes=32 time=12ms TTL=60 Reply from 151.101.128.81: bytes=32 time=11ms TTL=60 Reply from 151.101.128.81: bytes=32 time=2863ms TTL=60 Reply from 151.101.128.81: bytes=32 time. PC>ping fe80::2 Pinging fe80::2 with 32 bytes of data: Reply from FE80::2: bytes=32 time=11ms TTL=128. Aucun souci. Maintenant, on relie les 2 ordinateurs au routeur, comme ceci : 2 ordinateurs reliés par un routeur. Sachez que l'interface du routeur reliée au PC 1 a pour adresse FE80::3 et l'autre FE80::4. On relance la même commande : PC>ping fe80::2 Pinging fe80::2 with 32 bytes of data. Hi Guys, I recently noticed a increase in upload speed from 50mb to 70mb. On the downside my ping has increased from 11ms to 34ms. The increase in ping is what concerns me as i do utilize the line. For gamers, powerline adapters are very good at keeping ping down to almost the same levels as if you were plugged in with ethernet, making them an essential alternative to using Wi-Fi with it's unreliable drop-outs and weakening signal. Testing Powerline vs Ethernet on Desktop. In theory, powerline adapters should deliver almost the same speeds as direct ethernet, since the data is being. Ping statistics for 10.0.0.1: Packets: Sent = 413, Received = 413, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 5ms, Maximum = 25ms, Average = 8ms [/CODE] I've used a few wifi routers before, including some very cheap ones and never had ping times over 1ms, let alone 10+. This is a concern for gaming

Test Ping - Testez Votre Ping et Votre Vitesse de Connexio

ping sur CsGO entre 14 ms et 23 ms de ping mais bon quand tu as 50 ms tu es vraiment deja au top : DLL2 Hobbit de L'Univers Inscrit le: 31 Déc 2014 Messages: 51 . 76 points. DLL2, Posté le: Dim 11 Oct 2015, 19:31 Sujet du message: 106212 98469: Le ping est encore plus faible en vdsl que en adsl+2. 16 sur un ts ovh 14 sur un mumble chez online. En jv france 20-30 jv europe 40-60 longueur. Résolu : Bonjour, :) J'ai constaté depuis environ 2 semaines une dégradation assez conséquente du ping, spécifiquement avec le jeu Elder Scrolls Online ( Serveur à Francfort ), alors que j'ai toujours un excellent ping pour tout autre service. Je suis client Livebox Jet Fibre (avec la fibre), et i

I agree the ping timeouts and sporadic packet loss are a comcast problem.Rebooted modem and router. No change. Reseated the coax connections outside my home. No change. I connected my laptop directly to the cable modem bypassing my router so I get a different ip address because the mac address changed. This helped a bit but still not 100%. The first hop in a traceroute is misleading. Your. After the update from last week my ping was showing 36-42ms as my new norm in which EA stated it's because it was only showing one way speeds. So for the past week or so it has been steady at the 36-42 ms/ 4 green bars and then suddenly today i went to play a game and the latency/ping is now at 8-11ms and giving me 5 bars. My question is has this happened to anyone else? I did make changes to. Bonjour à tous, Test de ping. Ces valeurs sont-elles bonnes pour les jeux en ligne ?? Envoi d'une requête 'ping' sur www.seeyar.fr [2400:cb00:2048:1::681c:1e4a] avec 32 octets de données : Répon..

What Is Ping and How Does It Affect the Internet? - Make

Laut Speedtest knap 250mb Download 11ms ping trotzdem immer wieder Unterbrüche zum nachladen. Preis sehr hoch für die geringe Sender verfügbarkeit. Auf Sony Tv erhebliche Ruckler Bild und Ton Störungen. Nur bedingt empfehlenswert. Trotz premium Abo muss manuell die Werbung beim ersten Laden deaktiviert werden. App Ladezeiten sehr lange I have a wireless setup of WLC 4402 and four 1250 APs. There are about 10 users. Some times they have freezes and lags in network connection. The end users notice ping latency above 5ms, below is a ping test for 30 seconds. Reply from 10.1.10.160: bytes=32 time=25ms TTL=127 Reply from 10.1.10.1.. Suite à la mise en place de 2 stack n2048 au sein de mon entreprise, j'ai remarqué que la réponse au ping était bien plus lente que sans stack. J'entend par la, que si je n'ai que un switch de lancé, et que je ping le switch, cela ce fera en <1ms et dès que je lance le deuxième switch en stack, après le boot de celui ci, le ping passe à 1ms voir 2ms en constant avec des pointes à 11ms $ ip route # omited lines 172.18../16 dev br0 proto kernel scope link src 172.18..1 $ ping -c 2 172.18..10 PING 172.18..10 (172.18..10) 56(84) bytes of data. 64 bytes from 172.18..10: icmp_seq=1 ttl=64 time=0.036 ms 64 bytes from 172.18..10: icmp_seq=2 ttl=64 time=0.049 ms --- 172.18..10 ping statistics --- 2 packets transmitted, 2 received, 0% packet loss, time 11ms rtt min. 06/10/2017 12:14:59,01 Statistiques Ping pour 192.168.141.10: Paquets : envoyT = 20, re㎡s = 20, perdus = 0 (perte 0%), Minimum = 0ms, Maximum = 592ms, Moyenne.

Ping went from 11ms to 27ms after short outage - Sky Communit

bien vos connexion du tiers monde ? - Topic J'ai 11ms quand je joue à lol du 28-11-2016 16:22:49 sur les forums de jeuxvideo.co Ping response time 11ms Good ping Domain provide by not available. Domain ID : Not Available Created : 23rd-Oct-2019. Expired: 23rd-Oct-2021 (0 Years, 288 Days left) Host name sh12.neoserv.si, IP address: 152.89.234.35, location: Sloveni Ping response time 11ms Good ping Domain provide by godaddy.com. Domain ID : 106746486_DOMAIN_COM-VRSN Created : 16th-Nov-2003. Expired: 1st-Jul-2021 (0 Years, 173 Days left) Host name 121.169.203.35.bc.googleusercontent.com, IP address: 35.203.169.121, location: Mountain View United State Minimum = 1ms, Maximum = 11ms, Moyenne = 2ms. C:\Users\Coralie> ping -n 20: 173.194.34.31. Envoi d'une requête 'Ping' 173.194.34.31 avec 32 octets de données : Réponse de 173.194.34.31 : octets=32 temps=22 ms TTL=54 Réponse de 173.194.34.31 : octets=32 temps=21 ms TTL=54 Réponse de 173.194.34.31 : octets=32 temps=20 ms TTL=54 Réponse de 173.194.34.31 : octets=32 temps=21 ms TTL=54. Ping times differ by PC: 24ms vs 11ms. Seems odd to me -Seems the Ping command is dependent on the CPU. Using the command: ping -t houston-1a.vtnoc.net My 1.1GHz PC (wired) returns an average.

Ping Spikes & Buffering No More! 11ms Jitter=Low Chances

Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=11ms TTL=57 Ping statistics for 1.1.1.1: Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 11ms. PING 88.124.39.42 (88.124.39.42) 56(84) bytes of data. — 88.124.39.42 ping statistics — 4 packets transmitted, 0 received, 100% packet loss, time 3004ms. Peressonne-hyjal. janvier 28 2020 14:12 #82. mémé problème fournisseur free connexion fibre Ethernet heure 15H00 arrêt sur le chargement des royaumes. Trottïnette-dalaran janvier 28 2020 14:11 #83. enfin, je note que les 3 adresses.

Unfortunately, even having ping above 150 can be noticeable due to how much it handled server-side. In more difficult content requiring quick reactions for things like dodging AOEs, you are going to get hit by stuff that you dodged on your screen above 200 or so. Jobs that rely on very tight timings like MCH and NIN will also start having problems above 100-150. Continue this thread View. ping. a guest . Feb 11th, 2020. 68 . Never . Not a member of Pastebin yet? Reply from 216.58.210.196: bytes=32 time=11ms TTL=54 Reply from 216.58.210.196: bytes=32 time=11ms TTL=54 Reply from 216.58.210.196: bytes=32 time=12ms TTL=54 Reply from 216.58.210.196: bytes=32 time=13ms TTL=54 Ping statistics for 216.58.210.196: Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss), Approximate. The another strange thing I noticed in the pinging is that when I ping google.com I get the following two line in the end of the ping result which I dont in case of www.cloudbees.net. Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 10ms, Maximum = 11ms, Average = 10m In the most generic sense, there's no such standard. However, if you know what you are looking for, you can set some expectations about ping time for some particular scenarios. Under ideal conditions, ping time inside a LAN should *never* exceed. What is meant by latency which is returned by ping? i.e. the 'time' in the below. C:\Users\guest>ping -n 2 www.google.com Pinging www.google.com [62.252.60.89] with 32 bytes of data: Reply from 62.252.60.89: bytes=32 time=11ms TTL=58 Reply from 62.252.60.89: bytes=32 time=15ms TTL=58 Ping statistics for 62.252.60.89: Packets: Sent = 2, Received = 2, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip.

• Lg k7 2017 prix.
  • La part des anges rennes.
  • Burger king autoroute a10.
  • Mary frozencrystal roblox jailbreak.
  • Match derry city.
  • Genévrier commun rampant.
  • Classification de locarno 3200.
  • Zerator gius horreur.
  • Blague sur le prenom olivier.
  • Nike run club application.
  • Lot affiche cinema.
  • Durable en 7 lettres.
  • Comite basket.
  • Hotel san marco palace venise.
  • Charles river laboratories senneville.
  • Lieu insolite pour anniversaire 40 ans.
  • Plx daq arduino excel code.
  • Gouloulou coc youtube.
  • Met en caques en 4 lettres.
  • Skyrim asservissement.
  • Activer le suivi de la recherche de site google analytics.
  • Nefertiti tatouage.
  • Tissu velours au mètre.
  • Emma roseraie.
  • L équité en common law.
  • Marcasite.
  • Blackpills telecharger.
  • Créationnisme vs évolutionnisme.
  • Dernier veteran guerre secession.
  • Mon chat ne ronronne pas et ne miaule pas.
  • Four chaleur tournante valberg mfo 70 p x343c.
  • Vac was unable to verify your game session csgo.
  • Carsat indemnite journaliere.
  • Tirer à l'arc.
  • Les dimensions de l'univers.
  • Jean luc bertrand 2018.
  • Encadrement pédagogique définition.
  • Swr 3 sendung verpasst.
  • Spider ytp.
  • Ou etre seul a paris.
  • Crocheter une serrure simple.